Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Goddagens
Follow duvetinte


Hej mina kära läsare!

Känns som om jag har mycket att göra nu eftersom jag kommer att åka iväg på onsdag och jobba på Gotland!
Funderar på att kanske stanna ett par dagar till....
Kommer endå fira nyår med Deniz som förra året hahah! Helt cp nyår..

Jag skrev tidigare att jag kommer ändra hela stuket på min blogg.. Jag glömde att vi bor i sverige och människor (rappare) klarar verkligen inte kretik för dom blir väldigt väldigt rädda, iallfall i mina ögon!

Sen finns det dom som inte kan stå för sin musik och då undrar jag varför dom ens gör musik?
Jag har alltid vart ärlig och vågat säga vad jag tycker och jag säger det på ett rakt sätt och det är så jag fungerar medans andra tycker att jag trampar på folk!
Se detta som en förberedelse inför något stort, klarar ni första testet så klarar ni allt annat HAHAH!

Jag märker ju också att jag har något och säga...
För mig spelar det ingen roll, allt kommer upp i bloggen, läggs det upp påyoutube kan man vara berädd att det kommer upp här......

Men däremot kommer det ske lite förändringar och saker kommer verkligen att ändras!
Jag kommer uppgradera detta efter min resa och allt kommer få ett nytt stuk. Kommer också att involvera lite annat skön folk som inte bor i sverige :)

Nu får ni njuta av en fet låt med 2pac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: