Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God fucking jul
Follow duvetinte

Hej mina läsare.

hoppas ni mår bra. Befinner mig just nu på Gotland med värdens sämsta väder, man kan nästan säga att vi har blivit insnöade och det blåser som fan. Jag har fått en en gnutta halsfluss men är på bättringsvägen. Har vart rökfri i 15 dagar men tagit tre återfall, men jag är fortfarande grym.
Varje dag Har jag skrivit på datan och när jag kommer hem kommer detta att läggas upp.

Jag har också blivit helt singel, inte kul. Men ibland fungerar inte allt. man får helt enkelt gå vidare. Men det ämne lämnar vi nu.

Jag vill också önska alla en riktigt gooood jul. Nu ska jag fortsäta jobba. Bloggar ju från min heta telefon.
Kommentarer
Postat av: JNL

God Jul Melika! Hoppas du har trevlig där Gotland! ;)

2010-12-25 @ 14:34:24
URL: http://www.jnlrapper.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: