Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

går ej att säga men det kan funka.
Follow duvetinte

Jag vill säga Godmorgon men det är nog lite försent att göra det!

Jag tror att det är varannan helg som jag tar ledigt från bloggen och gör något trevligt istället!
Jag var ledig från att blogga men igår jobbade jag som ni kunde läsa i ett tidigare inlägg!
Det känns riktigt jävla bra att vara rökfri om jag ska va helt ärlig, min abstinens besvär finns knappt och jag klarar av att vara bland människor som röker fast det råder jag inte andra att vara om ni ska sluta!
Kommer bli lite mer jobb nästa vecka både med bloggen och på fritidsgården! super najs.

Jag tycker gårdagen var riktigt hemskt men nu tror jag att detta börjar bli lite för mycket fast jag vet att folk vill hela tiden läsa om vad som hände.
Aja, jag va där och mer en det jag såg behöver jag inte veta!
Tydligen var mamma i närheten också......

Ska klippa ihop massa videos idag, har lite tid för det idag, måste fortsätta såla bort allt som finns innan jag klipper dokumentären eftersom den kommer jag att sätta hela min själ på! Både Sami & K.J fråga mig om den och det är riktigt jobbigt att behöva säga att det finns såna idioter i denna värld, men tyvärr det är sanningen och ibland måste man gå igenom sånt!

Kl 15:00 kommer vinnarna upp från helgen!

Men men, här kommer en kass bild från medina's uppträde i Fiskis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: