Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Duvetinte.se träffade på Baby mike
Follow duvetinte


Under Aprill månad var jag på besök i Malmö och träffade bl.a baby mike om ni ser på bilden med Kepsen.
En riktigt rolig filur som jag med tiden har fått lära känna. Baby mike är en otroligt duktig artist och jag har fått sett han jobba vid flera tillfällen! Jag gillar det jag ser.
Efter att vi hade spenderat dagen hemma hos Sindri tog vi en lång promenad istället för att åka buss och jag trodde han lurade mig eftersom vi gick värsta vägen. Hahah. Men vi stannade upp och filmade lite och nu tänkte jag dela med mig av det som vi filmade under inspelningen! Detta är då matrial som inte kommer att komma med i dokumentären!  Men allt gick bra och han visade mig vägen hem.


intro video gjord av : Caffoholic
Intro ljud gjord av : Hurric
ane

Om ni inte kan se videon klicka på direktlänkan:
http://www.ubetoo.com/duvetinte/37998
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: