Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Duvetinte.se träffa på Oliver Twist & Leslie
Follow duvetinte


Jag kom i kontakt med Leslie under 2009 då jag gjorde en intervju med honom, men första gången jag träffade honom var under min första inspelningsvecka för dokumentären (snart 1 år sen) och med sig hade han Oliver som senare blev en favorit för mig.
Denna dag kommer jag sent glömma eftersom det var svinkalt och vi gick runt halva malmö och filmade samtidigt.
Innan jag lämnade killarna så kicka dom lite för mig. Detta var då tänkt att jag skulle ha med i dokumentären, men eftersom datan krascha och jag hade förlorat all matrial så började jag om på nytt! Men vid ett senare tillfälle lyckades jag rädda all matrial och nu tänkte jag låta er få se en liten bit av det som egentligen var förlorat matrial!




intro video gjord av : Caffoholic
Intro ljud gjord av : Hurric
ane

Om ni inte kan se videon klicka på direktlänkan:
http://www.ubetoo.com/duvetinte/37999
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: