Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Du kom, du gick och du försvann, men jag saknar dig ändå
Follow duvetinte


bara för att jag släppte dig betyder det inte att jag har glömt dig!
du har en stor betydelse för mig och jag kan nog inte glömma dig på en dag.
men att det blev som det blev gör mig lite mer ledsen och det känns jobbigt,
Jag har lärt mig något av detta och det är på både gott och ont.
Jag lärde mig att kärlek kan vara positivt och väldigt fint väl när det är BRA eftersom jag inte har fått uppelva det på 4 år.
Jag har samtidigt lärt mig mycket om hur jag fungerar i vissa sits och det är jag jävligt glad över, jag har verkligen fått lära mig väldigt mycket positiva saker som jag faktis tyckte om. Kärlek kanske inte är så dumt som jag trodde och det gäller att hitta någon som är bra.

Det "roliga" är att jag knappt tänkt på att det är över förens nu, shiittt, lite skumt. Fast jag har nog fått bearbeta det på ett sätt som jag aldrig trodde att jag skulle få göra...
Du är endå saknad......


Ska man ta och skaffa sig en rebound guy??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: