Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

D.T & Sindri Rappar på din gata
Follow duvetinte



För det första måste jag säga att "D.T" rap va GRYM! Men det som imponera mig som mest var Sindri, hans text, allt han sa, det gick rakt i hjärtat!

Jag har känt sindri ett par månader och kommit honom nära och han har stor plats i mitt hjärta! Dom senaste månaderna har vart jävligt tuft för honom pg.a vissa händelse som hände i hans liv! Jag har under hela den händelsen haft extra kontakt med honom och hållt mig uppdaterad eftersom jag inte vill att något ska hända min vän!
När jag lyssnade klart blev jag förvånad eftersom han berättade det som hänt, att han har problem med hjärtat, han måste operera hjärtan m.m
Jag har fått ett OK från Sindri att skriva att det han rappa om är 100% sann!

Här kommer hans text:

I've been gone for a minute, but now i'm back up in it
in a dark plase with my mind playing tennis
haven't been doin good fysicly and mentaly
but now i'm much better cuz alot of peaople been helping me
man i was a mess, mostly because of stress
but i guess it comes with it, striving for success
unless, iv'e been goin at it the wrong way
but damn it really feels good to hear your song play
on the radio din gata 100.6
it doesn't really get much better then this, but no!
no sounds was gone for a wile
lost a couple punds or closer to 25
got closer to my inerchild, lonesome i can't describe
how i've been doin in what feels like a eternety
then the doc told me that i needed to get surgery
Stop! hold on take it from the start
almost fell apart when he said somethings wrong with your heart
but people got it worse, who am i to complane
when i still get to se the beauty in the fallin rain
but thank you D, your like a brother to me
without you i can't imagine where i be
I really thank my girl my family and friends
you mean the world to me and i take that to the end
truly yours, sindri
Kommentarer
Postat av: c

du har råkat stava del :$place ist för plase :D hihi

2010-12-12 @ 22:34:07
URL: http://carolinequach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: