Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det var gårdagen
Follow duvetinte



Första inlägget kan ibland bli väldigt sent på dagen! Men det är Lördag och då har man all rätt att posta första inlägget sent!
Igår var jag på Vift från kl 15:00 till kl 05:00
Hände mycket saker. Första tre timmarna jobbade jag och dom två sista timmarna försökte jag ta mig hem efter att en buss pajat, batterierna på telefonen dog och en massa tjaffs med ungdomarna som bor här!
Men jag hade super trevligt! Träffade några från klassen och där efter drog jag hem till Deniz! Blev en hel del snack och jag får alltid enerski av henne! Hon är en underbar människa!
Där efter drog vi till Bedroom och träffade upp Rebecca! Fett!
Men jag kunde inte njuta av kvällen utan jag kände mig så jävla stel och idag kom jag på varför!
Men dt var riktigt kul och träffa Emilio som jag ska intervjua idag! Har känt han i 1½ år men aldrig träffat han förens nu!

Ska strax iväg för att träffa honom och filma något grymt till bloggen!
Men jag hade det helt okey på Bedroom igår.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: