Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det sista innan läggdax
Follow duvetinte



Hej mina fina läsare!

Dax för mig att sova nu, ska upp vid halv 7 på morgonen för att runda av hela veckan... Det har vart en otroligt givande vecka och jag har lärt mig väldigt mycket här på jobbet. Nu ska jag hem i 5 dagar och sen ska jag åka tillbax till Gotland. Känns helt underbart!
Var ute på en promenad idag och självklart var jag tvungen att testa kameran och dens funktioner som den har. Mycket bra måste jag säga. hahaha.. Imorrn ska jag vara i Visby hela dagen innan jag tar båten kl 5 till sthlm....
Men sov gott mina vänner.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: