Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det är ett stort mål!
Follow duvetinte

Under drygt två år av bloggande så har jag stött på en jävla massa rappare och jag har filmat en jävlaaaaa massa rappare. Jag har ett mål, att alla rappare jag stöter på ska säga duvetinte på video och jag har lyckats få 90% av dom jag träffar på att säga det! Känd som okänd!
Här har jag nu klippt ihop några rappare, känd som okänd, som säger Duvetinte.se
Titta och njut!




intro video gjord av : Caffoholic
Intro ljud gjord av : Hurric
ane

Om ni inte kan se videon klicka på direktlänkan:
http://www.ubetoo.com/duvetinte/38000
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: