Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Biljetter köpta, lunchat och softat!
Follow duvetinte


KÄnner att jag vart rätt effektiv idag, Fått en del gjort...
Först leta jag efter skor, men jag hitta inga snygga skor... Skulle ha jobbat idag men min ungdom valde att sova ut istället, vilket jag borde ha gjort haha.
Men jag åkte in till stan köpte biljetter till morgon dagens fest och det är FÖRSTA gången jag betalar på ett par år, men jag tycker det är värt 250 kr.
Kommer bli så jävla grymt!
Sen träffa jag upp Deniz och åt lite lunch och planerade morgon dagen!



Just nu känner jag en extrem hög smärta i rygg och hand, men jag klarar det! Ryggen har jag nog ont i för att jag bar på massa saker igår.
Men nu ska jag ta och vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: