Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Allt började med ett brev
Follow duvetinte

2007 upptäckte jag Tollare folkhögskola och utbildningen Social pedagogisk ungdomsarbete. Redan då försökte jag söka genom att ringa men då var det lite försent.
2008 började jag blir mer o mer intresserad och där med sa jag att en dag ska jag söka till skolan.
2009 när jag fick kicken från ett skit jobb så tog jag ett beslut att söka till skolan och kort där på hamna jag på sjukhus. Tur nog så han jag skicka in min ansökan och den kom in i tid.
Jag blev tillkallad till skolan för en introduktion dag samt intervju och jag kom endast till intervjun hahaha...
1 Juni skulle dom som kommit inm i skolan få ett brev hem, jag fick mitt brev den 2 juni (bilden ovan).
Min framtid fanns i kuvertet..
Vad var det som hände? jo, när jag öppna kuvertet stod det att jag var antagen till skolan och utbildningen!!!!! Jag kom in.... 
Idag, 1½ år senare sitter jag med ett liknande kuvar där det finns intyg på att jag läst utbildningen, att jag är numera en socialpedagog som fortfarande har några små uppgifter kvar att lämna in!
Men sak i samma, bilden här under är kuvertet jag fick med mig hem....
Tack till min klass & Lärare för en rolig resa...
Nu kommer jag att jobba på behandlingshem och med ungdomar, samtidigt som jag skriver om musik!

Spännande!



Nu ska jag dra och möta Finess.....
Kommentarer
Postat av: Stues

Fråga varför han inte dök upp på battlen igår också :P

2010-12-17 @ 18:37:57
URL: http://stues.tumblr.com
Postat av: Nilufer

En vacker dag så kanske jag får hem en liknande kuver... Lycka till med jobbandet, vi ses i framtiden! ;D

2010-12-19 @ 01:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: