Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

60 rappare - 1 rum - 1 program = jag var där
Follow duvetinte

Måste börja med att säga att jag har vart med om något otroligt grymt, något jag i stort sätt aldrig vart med om!
Idag var jag på en kärleksattack på svensk hiphop, drog med mig Finess dit för att kolla läget och se vad som hände där.
Under 2 timmar befann sig ca 60 rappare på plats. Helt otroligt.
Den känslan går ej att beskriva det måste upplevas. Alla spottade en vers efter en annan vers och mer live kunde det inte bli!
Jag filmade en del som jag tänkte lägga upp under nästa vecka så att ni kan se vilken stämning det var där!
Den som inte var på plats missade något stort och den som inte lyssnade missade riktig jävla svensk hiphop!
För er som lyssnade hörde nog säkert att mitt namn nämndes någon gång!
Jag behöver nog inte ens säga vilka som var på plats, jag tror ni kan räkna ut det genom att kolla på bilderna.
Det hela avslutade med 2010 bästa låt LIVE, kan ni gissa vilken?

Kommentarer
Postat av: Emelie L

Jag lyssnade och fick höra HighWon - Från Hjärtat :D Grymt!

2010-12-17 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: