Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad hände i Eskilstuna
Follow duvetinte

I Söndags (1 Aug) var jag i Eskilstuna för att träffa upp Mao och filma till dokumentären.
Ni vet, killarna som gjorde min favvo låt som jag fick släppa.

Det gick super bra, sluta med att jag satte mig och började gör beats, snacka om att ha talang hahahha!
Tobiaz fick ta min roll och jag stod bakom kameran och filmade allt, Tobiaz gjorde det riktigt bra, han är min stalker för er som inte visste det, han vet allt om mig och allt jag gör...
Allt gick super bra iakllfall och sen lämnade jag allt jag filmat till dokumentären till Anton som ska sitta och gå igenom allt och sen klippa allt.
Får se hur det går......

Hoppas ni har det bra hemma i sverige!
Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Eminem!

2010-08-20 @ 23:01:13
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: