Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

bra men dåligt
Follow duvetinte



Jag mår verkligen dåligt när jag tänker på hur fattigt vissa kan leva i Indien.
Allt ni ser på bilden är Slum, det är där alla fattiga, kriminella och hemlösa människor bor, det är det ni också sett i den där filmen slum dog milijoner eller vad den nu heter.

Det är väldigt skönt här och det är skönt att få komma bort i sthlm, men jag saknar lite saker.
Jag behöver mitt ensamhet som jag älskar väldigt mycket. Ibland behöver jag vara för mig själv men då menar jag inte inte innom hurs, utan kunna göra saker själv.
Här vågar jag knappt gå ut ur huset själv. Människorna är konstiga och alla glor. Känner mig som en apa i en bur.

Men jag är hemma om 9 dagar fast jag drar sen efter 3 veckor och det är  vad jag ser mest fram emot. att få göra något jag drömt om i flera år.

men men, nu ska jag sitta och försöka döda all tid jag har... väldigt många timmar. Planerna var att shoppa idag med en kompis, men vi får se när det blir med tanke på att jag måste vänta på en annan person. Kan ta väldigt långt tid. RASTLÖÖÖÖSSS!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: