Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bilder från modevisningen del 1
Follow duvetinte

Detta är en dag jag sent kommer att glömma. Jag gjorde något många drömmer att få göra. Jag blev erbjuden att hårmodella för att av världens största hår märke. Varje land har eyy huvudkontor för schwachkopf och det var dax att visa upp dom nya hårprodukterna. Självklart var detta ett betalt jobb och det var riktigt kul och få görs något helt anorlunda.
dagen innan visningen fick vi vara på platts för att spela in små reklam snuttar där dom färgade och stylade håret.


Kände mig inte så het under dagen för dom fixade mitt hår sist av allt.

Men jag rockade fett på scen, ta en titt så ser ni själv.

Jag bytte om väldigt snabbt efter, fast att det fanns fullt med fotografer som ville ta bilder.  Jag och tjejerna var riktigt grymma och alla älskade oss. Spaceillt mig.

Mr H som fixade jobbet till mig  tyckte att jag borde fortsätta modella och satsa på modell.

Jag och Bony som även är en super rolig kille.

Jag och en av dom manliga modellerna

Jag och min söta Prianka som jag kommer sakna mest av alla.

Minns inte vad denna kille hette, men han jobbade där. Riktigt trevlig kille.


Jag har fått höra från olika håll här i indien att jag borde fortsätta modella, men jag tvekar om jag ska eller inte. Hade jag vart kvar i den staden kunde jag ha gjort ett till jobb. Men vi får se vad som händer, kanske fortsätter och pendlar fram o tillbax till Indien.

Mer bilder kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: