Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Twang System + Labyrint
Follow duvetinte

I Söndags kväll var jag och Muster i SOlna för att se lite uppträdande! Tycker inte alls det var en rolig kväll eftersom jag gillar inte och vara i Solna, det ger mig dåliga minnen! Men jag var där, träffa gamla människor från skolan och såg människor jag inte ville se. Träffade på Labyrint och fick höra att Jacco var sjuk vilket var tråkigt! Killarna klara sig bra utan honom, men för att uppträda utan Jacco måste man ha en större publik annars blir det lite tråkigt! Men det var tomt utan Jacco och Labyrint kan inte köra utan varandra, dom 4 måste verkligen vara 4 och då räknar jag med Dj!
Sen såg vi när  Twang System körde och jag kommer lägga upp video på deras uppträde, tre riktigt duktiga killar som jag träffade för drygt ett år sen av en slump.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: