Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

SVar på tal - Hiphop
Follow duvetinte



Anonym
om Skriv din Åsikt!:
Jag tycker du ska skriva mer om hiphopen i sverige som kultur och inte endast om dem i Stockholm som du känner. Det blir roligare och lättare om du skriver om annat folk också så alla har en chans att gläns


Svar:
Jag respekterar din åsikt och det du skrev. Men om svensk hiphop kultur? hur menar du då? berätta lite mer om vad exakt du vill veta så fixar jag det.
Jag måste bara göra klart en sak. Tror nästan att bloggen måste läsas igen. För jag skriver om det som mailas till mig. Om en etablerad rappare har något nytt på G så skriver jag om dom.
Men jag ger alla en chans och tro mig, jag skriver inte alls mycket om rappare i sthlm, men det jag gör är att jag skriver om det som händer bakom kullinserna alltså det som ingen ser.  Utan att det ska låta som om jag har dubbelmoral så kan det bli så att jag skriver en aning mer om sthlm eftersom jag bor här och kan följa med dessa artister när dom jobbar!
Jag har inte tillgång till andra rappare och det kan bli svårt och göra egna grejer. Be rapparna i era städer betala min biljett så fixar jag det!
Jag är endå en student och kan inte resa runt, hoppas du förstår vad jag menar. Kan bli svårt eftersom jag gillar och göra allt själv, filma o ta bilder.
Jag lägger upp 90% av det jag får in. Sprid min blogg till alla rappare så dom kan skicka mig deras musik. så får ni allt ni vill ha.

Men oroa dig inte, min dokumentär kommer ut och då är det många artister som ni aldrig hört om som ni kommer gilla!

Men jag ger dig rådet att kolla igenom min blogg och se dig omkring!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: