Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Senaste med MAO
Follow duvetinte



Senaste uppträde med mina pojkar från Mao.
Har jag berättat att jag ser fram emot att åka till Eskilstuna den 27e o träffa pojkarna??
Jag tror jag har sagt det ett antal gånger men måste säga det igen.
Efter att jag snackat med Tobiaz så kanske det blir så att jag stannar i Eskilstuna över natten ocg festar med grabbarna.. Vi får se när jag kommer hem till Sthlm
Kommentarer
Postat av: Smazk

Nice :) Visste inte att den va uppe :) Synd att den e så jävla osynkad :P Typ 2 hela sekunder :P Men men kul va de :) Syns den 27! =)

2010-08-18 @ 23:38:04
Postat av: Mentol

Lillebror ser fram emot de!

2010-08-19 @ 12:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: