Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon
Follow duvetinte

Godmorgon mina underbara läsare!
Känner hur jag börjar bli värre och att jag kommer få den där kraftiga förkyldningen inom kort och allt är Tobiaz & Geff fel som jag var med i Eskilstuna i helgen!
Denna vecka händer det väldigt mycket saker, kommer dels filma tre rappare till den nya kommande serien som kommer vara inför dokumentären och där efter ska jag på möte med en viss trevlig människa och snacka om flytten för min blogg! Yes, ni läste rätt. Min blogg kommer att flyttas till en annan sida och jag kommer ta hand om en mycket större del av svensk hiphop!

Men idag får vi se hur dagen ser ut! Ska kanske träffa en "vän" efter skolan, det får vi se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: