Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Från hjärtat 50 000 titt!
Follow duvetinte



När det går bra för någon så gör det ont hos andra, eller vad säger ni??
Nu har det gått 6 dagar och dom har fått 50 tusen klicks på denna video, behöver jag då säga hur bra denna låt är?
Det är en av dom bästa låtarna från skivan!
Detta är en verkligen en hitt och jag tror att denna låt kommer bli större och jag hoppas på 100 tusen om 6 dagar!
Dessa hitts kommer inte dagligen utan dom dyker ju upp någon gång ibland och detta är lätt en av dom bästa låtarna som killarna gjort om ni vill höra min åsikt som följt highwon sen jag var 17 år. 
Älskar Aleks röst och jag kommer styra upp något med honom till bloggen snart, han har redan tackat ja till det! Kanske ha med han i den nya serien, vi får se!

En av dom bästa låtarna just nu!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur hittar jag Aleks på facebook?

2010-08-31 @ 21:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: