Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

en resa genom hiphop sverige: MAO
Follow duvetinte

KLICKA PÅ PLAY FÖR ATT SE

KLICKA PÅ PLAY FÖR ATT SE
DIREKTLÄNK: http://www.ubetoo.com/duvetinte/33891


Det sista jag filmade innan jag åkte till Indien var killarna från MAO.
Efter inspelningen, Intervjun och allt annat började vi spontant flippa framför kameran.
Jag fick för mig att jag skulle göra beats och det sluta med att vi var 4 st som försökte göra beat tillsammans.
Här får ni smakprov på en liten liten del av dokumentären.
Älskar o träffa människor som gillar att bjuda på sig själv.

Kommentarer
Postat av: Mentol

skrattar så ja ramlar av stolen, hade glömt bort de där:P

hahahahaha... Shhit din taktkänsla e heelt underbar ;)

2010-08-21 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: