Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En heldag/kväll i Eskilstuna
Follow duvetinte

I Fredags var jag i Eskilstuna för att jobba lite med bloggen och självklart fixa lite inför dokumentären!
Jag hade tidigare skrivit att det skulle vara lite uppträdande samma kväll som jag skulle filma! På alla affischer stod det att jag var specialgäst vilket var super kul. Men jag hade ingen aning om att dom skulle senare ta upp mig på scen för att snacka om min blogg!

Jag missade lite av början och kom dit när Houman & Finess körde, det gick super bra för dom och det var länge sen jag såg houman uppträda! Jag fick en lite bättre bild av Houman igår och jag har fått höra hans kommande album som jag kommer att skriva om lite senare men allt jag just nu kan säga är att ni kommer älska den!!

Anton och Houman

Wizdom gjorde sin grej på scen

Puma intog senen och förvåna mig till max! Jag har hört om denna man ett flertal gånger, men tyvärr så gillade jag inte hans framträde men han är en väldigt intressant människa och jag skulle vilja höra hans musik inspelade. Men en intressant människa är det.


Chooti väntar på att få gå upp på scen

Puma & Louis



Chooti på scen som gjorde sin grej hur bra som helst!

Lil Rick som körde en Allt dit fel med publiken

Mao klicken intog scenen och körde för fullt och fakkade ur på scen! Tyckte det var starkt gjort av Tobiaz som var super sjuk!

Men sen drog jag, Mao klicken och Wizdom hem till Tobiaz och bara softade för ingen var på humör för att festa! Det filmades som fan. Allt kommer upp senare


Kommentarer
Postat av: Mentol

haha, fan e geff blind eller?

2010-08-30 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: