Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

28 Aug Blockparty
Follow duvetinte



Den 28 Aug händer det något stort och detta är helt perfekt för då har jag kommit hem och kommer att kunna gå på detta event! Finns ett par grymma artister som jag vill se live och det verkar hända super roliga saker.
Hmm vem ska jag ta med mig? 


Info:

Lördagen den 28:e augusti mellan klockan 12:00 till 00:00 tar Blockpartyt över Riddarholmen!

Tänk dig en stor utomhusfest, på en Ö i Mälaren. Bygg en scen och kasta in några live-akter, pingisbord, tunga Djs, mat, bar och tusentals danssugna besökare under himlen och du har Riddarholmen Blockparty!
För mer information och för att lyssna på akterna i förväg: http://www.campusstockholm.se/
Eller klicka in HÄR för facebook info.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: