Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vem skicka???
Follow duvetinte



Just nu ligger jag på sjukhuset och man får inte ha blommor  på rummet men då kommer sjuksyster och säger du har fått leverans. och jag skulle få kolla snabbt vardet var.
Mamma lova och ta hem dom och vi fick ha kvar dom på rummett, men nu när jag öppna pappret så stod det inte vem det var i från utan det stod : du tror att du vet men du vet inte.....
sen va det skit goda godisar som jag verjkigen gilla. inte många som vet vilken avdelning jag bor på men det står inte från vem det är,

Men jag vill iallfall säga TACK
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: