Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

uppdaterar från sjukan
Follow duvetinte

nu sitter jag här på sjukhuset helt själv och har väldigt lågt blodtryck.
Väntar på att få besök från Conté och sen ska jag bara sova.

Min valborg blir endast här på sjukhuset för att lära mig typ att gå.
jag har inte rökt sen i tisdags och jag är jävligt stolt över det.
men nu är det första gången jag sitter vid datan o det är fett jobbigt.

men jag har mycket grejer som ska upp, men tar en sak i taget.
fan vad jag har fastnat för twitter, fick adam T och följa mig ;) försökte tvinga hit honom också så han kunde rappa framför mig hahahah...

men det är rätt kul o se vilka som är ens vönner och inte vänner eftersom folk snackar så mycket skit, jag skiter i vad folk skriver på msn, facebok o bloggen jag läser endå inte det...

men thomas, mirlinda o  vincent kom o besökte mig. hihihih
sen finns det en som inte får besöka mig, men han snackar jag med varje dag och har fått ett par sms, men vi får helt enkelt se. jag ska inte behöva säga något, hahha...

nä nu ska jag gå och vila innan ja typ svimmat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: