Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Träffa Melika idag
Follow duvetinte



Idag var jag och hälsa på Melika och hon låg där hon ska ligga. Det var kul att träffa henne, men hon hade svårt att prata och andas emellanåt. Jag fick också göra det jag är bäst på och det var att tömma hennes katetpåse (kisspåse). Anledningen till att jag är bäst på det är för att jag jobbat med äldre i 5 år.

Vi snackade mycket om min debut ikväll på Salong Betong och vad jag ska tänka på. Känns inte som att jag ska göra nått ikväll, men fan det kommer att bli stort. Mitt mål för kvällen är att komma i kontakt med Kartellen. Vi får se hur bra jag lyckas med det, håll gärna tummarna för mig i natt.

Nu ska jag förbereda lite frågor till olika människor ikväll och bara ta det lugnt.

Så här glad var Melika över att se mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: