Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Salong Betong ikväll!
Follow duvetinte



Yes, ikväll gäller det! Dörrarna till Salong Betong står vidöppna för mig att inträdda kl. 22:00. Efter det är det bara att köra gärnet och inte utesluta något. Ingen blygsamhet eller pinsamhet finns inom mig i kväll. Men jag ska doc vara professionell så som Melika har lärt mig.

Just nu sitter ja hemma och taggar inför kvällen! Vet redan vad jag ska ha på mig och det är bland annat jackan jag fixa igår. Byxerna är från Bik Bok, linnet från H&M, jackan från H&M och skorna från skorett. Här är det inga dyra grejer som gäller utan bara snygg stil! Min klocka är mer värd än allt jag har på mig tillsammans.


Kommentarer
Postat av: UnknowN

Kattigt :) !

2010-04-28 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: