Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

PHAT BEAT STOCKHOLM 2010
Follow duvetinte


Igår (fredag) var jag på Phat Beat som var en gratis konsert för alla åldrar och det jag har börjat inse är att ungdomar uppskattar inte dessa fester, kanske borde skita i att ha min fest för ungdomar?

Men sak i samma, igår var jag där mest för att agera som en manager och inte bloggare!
Båda mina artister skulle uppträda, Finess och samboii!
Självklart gjorde dom mig nöjda och oavsett hur mycket folk det en var gjorde dom bra ifrån sig!

Träffade mina gamla ungar från dom fritidsgårdarna jag jobbat på vilket var super kul och sen träffa jag på ett par tjejer från byn som var as sköna och tänkte, så där var väll inte jag? fast jag kan mycket väl vart så som dom var för att mycket av vad dom sa påminde om hur jag var när jag var yngre, hur som helst var dom jävligt tunga!

Bilder? Javisst, här kommer dom!!

Hami - Jag - Aslan  - Diego


Skit sköna brudar jag träffade som bor i Rinkeby.


Folk - Kiko


Sebbe - Samboii - Jag - Freshan plus vän


Samboii och Fresh



Diego - Jesse  - Aslan
JPS
Tyckte att detta var väldigt gullit. Det var kul och se att dom framhävde att Jesse vart artisten och Digeo o Aslan var två kilalr som backa upp honom. det såg bra ut!


JPS live



Dj 2MUCH - Jag - Finess och hans hypman



Finess live



Redrama


Jink från Byn clicken med små kids

Byn clicken live

Näääk Live

Jag, Aslan och Diego


Kommentarer
Postat av: Nilufer

hahahahah Faria!

2010-04-24 @ 20:58:37
Postat av: ;)

Tuuuuuuuuung är du!!



Här är våran blogg:)

Finaflickorhatarskolan.blogg.se

Ramonamelle.blogg.se

2010-04-25 @ 00:42:39
Postat av: Nikos

jag tror inte det hade blivit så mycket reklam om festen som det borde allt gick för snabbt känns det som men du borde verkligen inte skita din fest jag kommer va där det kan du ge dig på ;) vip biljet eller? hahah :P

2010-04-25 @ 04:53:30
Postat av: jessicassica

Ha en suppersupper bra söndag!:)

2010-04-25 @ 11:27:55
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: KHAMIS

i like it

2011-05-18 @ 09:47:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: