Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Lite besviken på gårdagen
Follow duvetinte



Jag var igår på Salong Betong eventet som vi alla vet och jag tänkte skriva lite om vad jag tyckte om det. Till att börja med vill jag säga att det var kul att se Kartellen framträda och i princip alla människor som var på eventet var där för att se Kartellen. Det var väldigt mycket folk där som ni kommer att se när väl bildrna kommer upp.

Tyvärr blev det inga intervjuer fast jag hade skrivit ner en radda med frågor till alla som jag skulle intervjua. Det var helt enkelt inte rätt tidpunkt att göra intervjuerna, folk var där för att festa.
Jag är besviken på att jag inte såg Ametist någonstans, såg henne inte ens vid skivspelarna. Vet inte om hon överhuvudtaget var där. Sen så tycker jag att Näääk & Nimo ska ta sig ner på jorden lite och inte vara så eroganta som jag fick känslan att dom var när jag kom i kontakt med dom. Jag såg heller inte Reeps One som skulle beatboxa.

Kvällen var bra, men inte så bra som jag trodde den skulle vara. Det var lite svårt att fota samtidigt som jag filma, men nått bra material fick jag. Och jag har även fixat så vi kan intervjua lite människor i framtiden.

Det var en erfarenhet och jag är inponerad av Melika som har klarat av sitt jobb aldeles själv hittills. Jag ska hälsa på henne idag och berätta om kvällen. Ha en bra dag ungdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: