Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bilder från växjö
Follow duvetinte

I lördags åkte jag, crome, bobby och t.k till växjö för uppträdande. egentligen var vi inte på det bästa hype humöret men väl på stället fick vi alla humöret tillbax fast att det blev kaos i början. Det var en stor födelsedagsfest för tre killar som fyllde 18 år och jag passade på att filma för mitt kommande projekt..
Måste säga att detta var ett av dom grymmaste live uppträdande jag gått på där publiken var helt hypade. Här är iallfall lite bilder från kvällens händelse.


Kommentarer
Postat av: Simon

Ofta ni var på Stenladan :P

Har jobbat där, fett skumma chefer..

Ska försöka fixa så mina chefer på det stället jag jobbar nu på att försöka få dit Crome

Haka på isf om han ska spela?;D Haha

2010-04-05 @ 21:10:41
Postat av: roadlake

riktigt grym fest, big up's till de 3 killarna, och crome, bobby, tk och cap slog igenom, "Du Vet Inte" förbättrar bara situationen inom svensk hip hop, keep it up! pzzz

2010-04-06 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: