Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

2 fester 1 kväll
Follow duvetinte


Kan väll börja med att säga att det är jävligt skönt att vara hemma i sthlm igen fast jag saknar grabbarna från malmö! Hade riktigt kul där.
Men igår när jag kom hem från sthlm blev det en snabb ombytte för att sedan ta mig in till stan och träffa Danne från Ja'da, det blev utgång för oss. Vi drog till GK för att se Mos deff live men han sög och det var inte alls kul så vi stod och hängde vid rökstället och snacka massa skit, men det var inte bara vi där, En av killarna från CR var där med sina vänner och vi stötte på Husam och Aleks från haiwan!
Det var kul och se husam igen, har inte sett han sen min födelsedag tror jag.

Bästa kommentaren jag fick igår var av Aleks: Jaa du e den där söta tjejen som reppar gröna linjen i "ikväll är vi kungar" videons!

haha det var jag inte berädd på.
Men jag träffa på as roliga människor igår , men efter det drog vi till The Grind för Danne skulle uppträda med STOR och jag skulle jobba lite med dokumentären.
hände inte så mycket på the grind, men kul var det och jag ser redan fram emot nästa fest dom har.
denna gång filmade jag saker som man absolut aldrig får se och det ska bli så kul och få släppa dokumentärserien.
Jag fick höra trevliga nyheter igår så det känns bra iallfall!

Men här kommer lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: