Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tack till Läsare
Follow duvetinte

Det var inte så skönt och vakna upp med ångest!
Kändes som om jag absolut inte ville gå till skolan!
Hur kan jag känna något sånt? Börjar jag bli rädd?
Nej, nej, nej!!!! Jag ska klara detta, jag vet att de e mina tankar som försöker leka med mig och inget ska komma ivägen för mig att lyckas!

Men ibland tänker jag på killen jag är kontaktperson för, hur ska det gå för honom?
Sen finns det miljontals barn där ute som mår dåligt, det är det jag tänker på!
Ska hjälpa dom, kan inte rädda världen men kan rädda ett par iallfall!

Jag tycker det är kul att ni ger mig positiva kommentarer när jag skriver sånna inlägg som jag gjort nu!
Känner att jag har riktigt vettiga läsare och inga idioter med deras hat kommentarer!

 

Min blogg är ett sätt att få ut det jag behöver säga, känner jag att jag behöver råd så finns det ett par st som alltid kommer med bra saker att säga!

Ha en underbar dag alla där ute
Kommentarer
Postat av: thilla

hej, hoppas ni får en toppen dag!

2009-09-24 @ 07:41:58
URL: http://thillanilsson.blogg.se/
Postat av: Nilufer

<3

2009-09-24 @ 08:02:33
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: