Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Rösta + En diss???
Follow duvetinte



Nu testar vi en grej.
För skoj skull så kan ni klicka in HÄR för att rösta!
Skulle va kul om ni kunde göra det ;)


SÅ om ni gillar mig eller min blogg så kan ni klicka in er på länkan här över och rösta. Inte för att jag tror jag kommer vinna, haha men de kan alltid va trevligt..

Nu är jag mätt och belåten.
Ska ringa och störa Andreas snart, vet att han skulle göra något med en kompis.
Men jag ska SLUTA va så jävla snäll..

Enligt honom så har jag blivit mycket trevligare i min blogg.
Ska nog ta och ändra det. (asså det han menar är att jag inte"dissar" längre och är bara trevligare mot allt o alla. förut skrev jag mer om vad jag exakt tyckte och tänkte om en artsit)
Och därför lägger vi in denna låt. Och självklart ska jag ge en förklaring!

 

Emlio och Ismail ni vet att jag tycker om er jävligt mycket. Oket, visst denna låt va bättre en den jag tidigare lyssnat på.

Ismail, de e han som är med i slag från hjärtat och sen gjort "lägg ner ditt vapen" med Ison & fille.

Jag gillar vissa av hans låtar. Men jag har och jag säger det igen.. JAG GILLAR INTE DETTA! Gör ni?

Nej, jag tror inte någon kan få mig o gilla detta, fattas så mycket.. .Men men de e min åsikt!!

Emlio har sagt till mig att det är mycket på G, men vad det är har jag ingen aning.
Jag väntar för fullt på det nya. Ismail är en bra vän till mig och Emilo har jag känt sen ett X antal år tillbax. Men jag sa det för och säger det igen VA GÖR NIIII?? hehehe..  Men jag är ärlig.

Sorry man... Men du vet själv, det är inget personligt!

 

Men vad tycker ni läsare da?? va de en bra eller dålig låt?

 

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

stackare, vet de fortfarande inte va de beror på? de måste vara förfärligt jobbigt.



här är de bra, har piggnat till nu och foten värker inte alls som igår :) hur har du haft de idag då?

2009-09-15 @ 21:41:43
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: