Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Musikvideo klar?
Follow duvetinte


Tidigare har jag berättat att jag samarbetade med Slag från hjärtat.
Höll på med en video inspelning i 3 dagar. Men vad hände? Självklart har jag pratat med Ismail för att han har blivit en rätt god vän till mig och fått höra att videon inte är klar..

Killen som står bakom kameran och filmar denna video är samma kille som gjort videon Lazee ft J-son - Pusherman och håller just nu på med Pato Poohs video som kommer komma ut inom kort. Tro mig den videon kommer bli TUNG! När jag gjorde intervjun fick jag äran att se en bit av videon och hur den kommer att bli. Kommer inte avslöja för er, men ni kommer inte bli besvikna.

Men till saken. I helgen så skulle jag ha träffat Ismail men sen sa han att han vill att jag ska va med i en scen i videon där jag ska spela.....?? stressad? hmmm?

Aaa men som sagt, jag, stressad? det funkar PERFEKT! så idag va jag och träffa pojkarna och fick ett gott skratt.

Men efter att den scenen var klar så trodde jag att allt var klart. Men efter att jag lämnat pojkarna så ringer ismail mig och frågar om jag kan va med lite till på i veckan för en annan scen. men de ska handla om det jag gjorde idag.

Självklart man ställer upp för vänner...

Detta är en vide från video inspelningen, men detta är från dom tre dagarna vi spelade in. Ni hör låten som vi spelade in för.

 

Förresten, nu när vi snackar om musikvideo så kommer det komma ut en vide jag spelade in för en månad sen..

Den kommer komma ut i slutet av denna månad och den kommer hamna ÖVERALLT!

 

Kommentarer
Postat av: Diana

Rösta jättegärna fram mig till veckans blogg på:

http://blondinenfrida.blogg.se



:)

2009-09-08 @ 21:05:03
URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Nemän där är ju söta lilla mohammed!

2009-09-08 @ 21:31:09
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH :D j-son<3<3<3

2009-09-09 @ 00:24:52
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: