Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Min tidslinje
Follow duvetinte


Idag fick vi göra en grej med klassen som va väldigt jobbigt för mig..

Vi fick ta ett papper o rita våran tidslinje.
från 0 tills idag..
Sen skulle vi berätta till alla om vad vi gått igenom..

jag tror att mitt papper hade en hel del sträck.. kände att jag behövde skriva de mesta, fast de va kanske 50% av det som egentligen hänt..

Allt det som hänt i familjen, mobbning, bråk, själmord, deepritioner, droger aa behöver jag fortsätta?
men som sagt allt berätta jag inte...

Men sen efter när jag kolla på på ppattret så ser jag allt på ett positivt sätt..
Annars skulle jag inte där jag är idag och sen ha den relationen jag har med min familj..

Vill ni se hur den såg ut?

 

Aaa ni ser hur de ser ut.

 

Men de va skönt och kunna berätta vilka problem man har kvar idag ifall det skulle händ att jag får ett panik atack i skolan..

 

Kärlek till klassen och till mina lärare

 

Är så underbart glad :D

 

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Vi håller på göra nåt liknande känns skit jobbigt.. Men visst känns det ändå skönt att få det klart och gjort...

Började rysa när jag läste det här " Allt det som hänt i familjen, mobbning, bråk, själmord, deepritioner, droger ".....

Aja..

Hoppas att det går bra för dig Melika, Kram <3

2009-09-02 @ 18:40:26
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Aa man lär sig av sina misstag... "efter regn kommer solsken"...



Hoppas att du mpr bra. <3

Brorsan kommer inom två månader, han kanske sagt d.. KRam

2009-09-02 @ 19:23:07
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

D rullar på... förkyld menmen annars e d bra.

Skönt att höra.Kram

2009-09-02 @ 19:29:37
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: