Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Lista på 882 + MBFIMG
Follow duvetinte


Fan, man glömmer och blogga käns det som, men jag lovar ska bli bättre!

Satt nyss och googla lite om Byn cklicken eftersom jag ska göra en intervju med dom.
Det sluta med att jag hitta en lista på över 882 namn på "artister" innom den svenska hip hopen plus ett par DJ!
Nu har jag det jag behöver med andra ord.
Jag är tacksam och väldigt glad över att det finns många där ute som mailar mig om deras musik osv.
Men denna lista är bara en plus i kanten, roligare och få mail istället.
-
En sida som jag verkligen gillar är MBFIMG, där hittar man alltid bra musik.
Nu har dom en tävling där, gå in här för att veta mer om tävlingen.
Och det finns olika människor som är med i denna tävling.

En av dom är Pato Pooh.
Pato är en av mina favoriter och här kan ni se han göra sin grej.

 

Det finns en kille som imponerar mig lika mycket varje gång jag hör han.
Självklart snackar jag om Eboi
Måste säga att han är riktigt grym här!

Den som verkligen bjöd på något extra är nog Sam-E
Han fick mig verkligen att skratta med hur han ser ut här. Han körde en
Riktig busta!

Men det finns andra jag tyckte va skit duktiga..

Denna kille va riktigt grym.


Det sista jag trodde var att se en brud va med på tävlingen.
Men, fan va nice att det finns tjejer som vågar va med!

 

Självklart är min favorut med, ingen mindre en Cake Boy!

 

Eller vad tycker ni?

 

Kommentarer
Postat av: Ehliiiin - ElinStenberg! ♥

Jahaja :) Jag har varit på skolan och sen nu så ser jag på Idol :D

2009-09-28 @ 20:56:07
URL: http://ehliiiin.blogg.se/
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

samma här.. kommer inte kunna fara nånstans! blev himla mkt i skolan nu.. och alla prov var jivetvis samma vecka som jag var borta. :p kunde det bli mer perfekt?

2009-09-28 @ 21:13:53
URL: http://larssonsjanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: