Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God morgon
Follow duvetinte


Hittade en låt som jag verkligen tyckte om..
Låt mig representera där jag bor..

Yes, de e från där jag bor....


Denna låt är ju också jävligt bra...

 

Det finns ett par saker till jag måste göra, bara ett par saker där efter så kommer det att va som det är...

Ni kanske inte fatta vad jag menar, men det finns en del saker som måste göras..

 

Jag kommer nog lägga ner denna!

 

Kommer absolut inte ta bort den, utan sluta blogga helt bara!

och det betyder inte att "hatare" har vunnit.

Jag har endåett par månader kvar att göra dessa saker som ska göras, men där efter så vet gud vad som händer.

 

Men förresten, en sak jag aldrig fattat. OM man hatar, varför prata, skriva ens bry sig om den man hatar?

man snackar skit skriver, skvallrar..

Aja ni kanske e inte fattar vad jag säger, de e lika bra..

 

Men mer om allt detta kommer i helgen, då jag vet själv vad jag tar för beslut!

Kommentarer
Postat av: Louise

Godmorgon!

sv, de är bara bra med mej, lite småseg bara:P gör du idag då?



Tråkigt att du ska lägga ner :(

2009-09-03 @ 10:13:05
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: D

yo! har sett vad som sagts om dig på sveriges nya hat-blogg (som att det inte fanns tillräckligt av de som bara läste & nu har hatersen gått & skaffat sig en officiell blogg). Anywayz, sånt gör mig riktigt arg & att du ens ska tänka tanken på att det inte är värt att blogga längre är bara dumt. Du kanske inte är den bästa på att göra intervjuer, men det märks att det du gör är något du brinner för och man ser tydligt din utveckling. Ingen är proffs på en viss grej från scratch, utan övning ger faktiskt färdighet =). Fortsätt göra det du gör medan du satsar på plugget. Det kommer att löna sig. "Behind every successful person lies a pack off haters". Ta det som en komplimang att det du gör uppmärksammas tillräckligt mycket för att ens hatas på. Shit, det här blev fan en bok, men tror sånt kan behövas när man e på rock bottom. Keep up the good work tjejen!

2009-09-03 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: