Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God morgon + Outfit
Follow duvetinte


Jag e tröttttt, vil bara sova...
Fan.... Käns som om man har bara latat sig hela helgen och vill fortsätta med det. Men no no no, dax o sova

Har nu sett bilden? 4 days of fame?
Söta Vesna har lagt in mig i sin blogg, de va skit rolig o populär grej när hon starta detta. De va ju ett bra tag sen.. känns som om evigheter..
Men där hittar ni mig iallfall!

Dagens Outfit.

Byxor - USA
Tröja - New yorker
Linne - Gina

 

Jag har insett hur mycket kläder och skor jag har liggande i gaderoben, mer en hälften är bara nytt!

Tror jag ska sälja dom, om ni är intresserad så säg till.. Kommer sälja dom billigt så att jag blir av med dom.

 

Kommentarer
Postat av: vesna

:D yeaaah ^^



hoppas du får en underbar dag =)

2009-09-14 @ 10:15:57
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Tova Friman

Vad kul att du hamnade där :D

2009-09-14 @ 18:14:42
URL: http://mezmerised.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: