Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

en hård dag väntas
Follow duvetinte

Jag har blivit van vid att vakna kl 06:30 varje dag, men jag har inte blivit van vid att sova tidigt. De har vart tidigae för varje dag. Men jag skulle gärna vilja va i sängs ca 22:30 men det tidigaste var nog runt 23:20..

Men vi får se hur det går nästa vecka.

Så idag ska jag till skolan, efter det ska jag åka till kista där Maryam & chori chori ska uppträda.. Tänkte också uppträda idag så att alla hatare där ute har något o bita på, men nä de kommer ju inte hända.
Har annat o göra och kommer va där till uppträdandet...



Idag kommer det bli en ytterligare lång och hård dag.
Käns som om man är på en bootcamp och måste träna, träna, träna men nej så e de inte.
Idag ska hela skolan (130 pers) köra en elva mana kamp eller hur man nu ska förklara. Istället för fem kamp så kör vi med 11 grupper.

Ja detta ska vi göra nästan hela dagen.
Jag tror att jag kommer ligga hemma hela helgen igen och va HELT DÖD!
Vad tror ni?

Dagen Outfit.
Tröja - Prag
Linne - Turkiet
Bycor - Gina

Ja detta var det man hade på sig idag. Men efter skolan måste jag komma hem o byta om, fixa mig o dra vidare!

Hoppas ni får en trevlig dag
Kommentarer
Postat av: Nilufer

Have a nice day!

2009-09-10 @ 07:30:55
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: