Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagens shiit
Follow duvetinte

Igår var det en riktigt trevlig dag!
Drog på teater med min lärare och två tjejer från klassen!
Där efter drog jg och mötte upp Sandra. Vi drog faktis för bi chaplins eftersom vi tänkte bara ta ett glas vin och sen äta massa mat!
Och jag älskar verkligen deras mat där, men så blir det när man jobbade där i 2 år.. hehe..
Men det var verkligen jävligt skönt och få träffa henne. Det finns 2 personer av mina vänner jag verkligen kan öppna mig och vet så mycket av mitt liv som ingen annan vet. Och det är Tegel och Sandra, det är dom två jag minst pratar med och umgås med.!
Men Tack sam för igår.


Dagens Outfit och en sån där facelook!




Idag händer det andra grejer. Skola, video inspelning, jobba, träna och kanske festa!

Vad ska ni hitta på för skoj i helgen?
Kommentarer
Postat av: Tova

skön blogg :)

själv har jag inte gjort så mycket i helgen... lite lugn tjejfika bara och mys i soffan typ ;)

är ju gravid så man får ta det lilla lugna just nu, hehe!

hoppas du haft en skojig helg!

kramar

2009-09-27 @ 17:26:02
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: