Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dagens låt
Follow duvetinte





Vad tycker ni om denna låt?
Hissar ni eller dissar ni??



Min Åsikt:
Parham är i mina ögon en svår artist att gilla.
Jag gillar verkligen att han har gjort denna låt, jag behöver nog inte förklara, Utan lyssna på texten så förstår ni vad som är bra med denna låt.
Jag väntar bara på att han ska komma upp till Sthlm så man kan se han live!
Ni som är festfixare borde ta hit han snarast!
- Parham, se till o komma upp hit o kör din grej!
Jag tvivlar inte att han e dålig på scen, tror faktisk att han är riktig bra!
Men låten kanske inte får högsta poängen av mig, men jag kan ha den i min MP3!
Och äntligen fick du upp denna låt på youtube, Tack...
Bra jobbat!

Lyssna på låten, njut och må bra!
Kommentarer
Postat av: jannis

skriv om Byz & Headline tunga rappare som är fett sköna karatefyllla

2009-09-19 @ 16:06:16
Postat av: diana' - is thä shiet!

låten va helt okej, :)

2009-09-19 @ 18:30:14
URL: http://dmnf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: