Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Visste ni.....?
Follow duvetinte



  • Att jag har en Dj utbildning och ett Dj kort som står "DJ Melika" Skulle ni kunna tänka er att jag var DJ? Jag fick utbildningen på min gamla fritidsgård
  • Att jag är en Data nörd, jag älskar allt som har med datorer att göra. Det sluta med att jag tog och byggde om min gamla data! I love it!
  • Att jag är en riktig samlare. Jag har ett flertal låder med allt från Bilder till olika papperslappar från olika människor. Jag har till och med kvar en blomma som en kille jag va skit kär i plockade åt mig när vi gick på högstadiet. Helt mobbad!
  • Att jag ville klä mig som en punkare som liten! tycker vissa har så grymma och coola kläder. Men skulle ni kunna se det framför er? Jag, punkare?
Kommentarer
Postat av: Raghid

haha lak ja ville oxo det förut det var hur coolt som helst man började lyssna på rock o tvingade sig tycka om det för man älskade stilen sen upptäckte man att man var sjuk-i-huved



:P

2009-10-13 @ 14:13:16
URL: http://raggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: