Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

visste ni...??
Follow duvetinte


Att jag enbart inte lyssnar på svensk hip hop, det är en liten liten del av vad jag lyssnar på!
Men just nu vill jag dela med mig av några låtar som får att mig att känna lycka och smärta på en och samma gång.
gamla låtar kan väcka många känslor och som ni själva vet så kan det alltid väckas både bra och dåliga känslor.
Men alla låtar som kan påminna om en dålig tid är inte något negativt, det handlar bara om att göra de dåliga till något positivt. när jag påminns om något dåligt som hänt mig så tänker jag bara " kolla hur långt jag har kommit med mitt liv" Varför grubbla på det som vart? tänk på framtiden och vad man kan motvärka så man inte hamnar i samma sits igen!

 

Mer musik kan jag lägga upp sen!

SHiit vilka minnen man får!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: VAAAA :O va sa du, han ? VVAAAA :D

2009-10-26 @ 21:32:59
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

haha jaru, det är det nog :D och jag tänker inte sluta :D

2009-10-26 @ 21:56:28
URL: http://larssonsjanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: