Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Video klipp och bild från intervjun med J-son
Follow duvetinte


Om det finns någon som jag verkligen tycker om så är det J-son. mycket av varför jag skriver om svensk hip hop är tack vare J-son och en från Same blood, dom har vart mycket av min insperation.
Det har vart många som frågat om jag kan göra intervju med J-son, fast jag har väntat att göra det tills han kommer ut med sitt album. Nu har jag äntligen fått gjort denna intervju, men tyvärr så kommer den inte komma upp en utan det kommer ta någon vecka eller två. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Jag kan också säga att jag längtar verkligen tills han skiva kommer ut, efter vad jag har fått sett och höra så kommer ingen bli besviken. Men jag ska inte avslöja något, utan ni får läsa allt på intervjun som kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, så jävla söt är han!

2009-10-26 @ 21:20:26
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: YAIYA

Yes!!! J is my man.. har verkligen tagit musik till en ny nivå

2009-10-26 @ 22:03:40
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: