Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på frågor
Follow duvetinte

ni kan fortsätta fråga saker om ni vill.
Men jag svarar på några nu iallfall

Första frågan fick jag av vattenpojken var:
är du känd ?

Svar: Jag anser mig själv inte känd men när jag stälde den frågan på Facebook fick jag som svar : när folk e avensjuka o gillar det du gör o vill dig inget bra :D o du visar motsatsen ahahahhahahha elr?
Men det där stämmer jätte bra på mig, folk hatar på det jag gör, det kommer fram människor lite då o då och jag visar bara att jag är bättre!
Fast saningen så anser jag mig själv inte alls vara känd! de e inget jag är ute efter heller!


Raghid som är en av mina favorit läsare skrev en fråga:
ej ja har bara en fråga asså har du haft humoor hela ditt liv, o hur kan du det? för du e typ den roligaste männniskan ja vet på jorden :O

Svar: Jag har alltid vart den tjejen som går med ett leende och försökt få andra att skratta och le.
Jag är bra på att underhålla andra och det är något jag gjort sen liten!
Men det har också vart min skydd mot att andrainte skulle förstå att jag mådde dåligt som liten!
Men pajas är en del av mitt liv och man ska alltid tänka positivt och vara glad, desutom bjuda på sig själv på ett roligt sätt!
Jag är nog inte den roligaste männinskan, men jag kanske är lite rolig! hahaha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: