Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny musik - Million Stylez & Cake boy
Follow duvetinte


Just nu pågår en video inspelning för Million Stylez senaste singel.  Vad tror ni om denna låt?
Hiss eller diss?




Min åsikt:

Jag kommer nog aldrig sluta älska låten miss fatty som million gjorde för ett par år sen. Men om vi återgår till denna låt så kan jag nog säga att den blir en hiss, jag tycker den är okey, det är inte den stilen jag är van vid att höra honom spela, men varför inte, något nytt?
Men vad tycker ni?



Mr Cake boy är en favorit just nu, men jag vill veta vad ni tycker om honom. En hiss eller diss?




Min Åsikt:
Jag kan inte säga ett dåligt ord om Cake boy, hans musik är riktigt bra och han är en riktigt trevlig person på riktigt. Denna låt är inte ny för mig, men kanske för er. Jag gillar denna låt riktigt mycket.  Behöver inte säga så mycket, jag hoppas ni tycker om det lika mycket som jag gör!
Kommentarer
Postat av: jenny

Det hade vi också, och tårtan var perfekt haha:D



Jag gillar million stylez, hans låtar är sköna!

2009-10-25 @ 23:54:44
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Sofia

Miss Fatty e så skön :D

2009-10-26 @ 12:09:40
URL: http://livewhileyoudo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: