Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Lyckad kväll !
Follow duvetinte


Jag ahr lovat mig själv att INTE gå ut när jag har skola dagen efter! Men jag ångrar mig inte att jag bröt den regeln igår!
Igår  åkte jag och Casandra till Berns för att gå på Pato Poohs releasfest, mötte upp Deniz och hennes kompis där!
Det hände en massa kul och jag träffa på massa trevliga människor.
Det kommer komma upp en hel del bilder idag, jag va lite av deras fotograf igår.

Vem vet, kanske du finns med på bild!?!

Men fyfan vad jag är trött, kom hem kl 03:00 och vakna 06:30. Min storebror ringde och väckte mig eftersom jag ville att någon skulle ringa. Fast han är så söööt, han ringde mig enda från Panama för att säga GÅ UPP NU!
Saknar dig Vincent!

Jag va helt nyckter igår också, kan inte förstå att jag skulle klara av det!
Men det var bra stämning, bra folk och bra musik!
Jag ska inte avslöja för mycket eftersom ni kommer få höra allt på film!
Jag filmade en rätt sjuk film igår, ni har ju saknat mina störda filmer!

Bild: Jag och Pato Pooh

Mer bilder kommer upp senare på dagen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: