Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

jag vill inte.......
Follow duvetinte

Detta vill jag inte gå igenom igen. Bilden är från april när jag låg inne på sjukhus för jag hade fått problem med njurarna. Jag är van vid att åka in en gång om året för att min högra njure inte fungerar som den ska.
Men detta år har jag åkt in på sjukhus 3 gånger och sist jag gjorde det var för 2 månader sen när jag var i greklan. Men just nu känns det som om den är på väg igen.
Jag vet inte om jag inbillar mig att jag håller på och får den för att jag är så rädd att få infektionen igen.

Att ligga på sjukhus med denna infektion är absolut inte roligt, för det är en smärta man får som inte går att beskriva. För vaje gång jag får detta så blir det värre och värre.
Jag vill inte få den igen, jag vill verkligen inte. INTE nu när jag har så mycket att se fram emot, inte denna vecka, inte igen, aldrig MER!

det ända jag kan göra är att åka till akuten och sen läggas in en vecka.  Men just nu måste jag vänta tills jag får feber.

Jag känner en rädsla just nu som inte går att beskriva, när jag får lite ont så tror jag verkligen att jag ska få den. Jag känner till min sjukdom så mycket att jag vet exakt hur den kommer till!

Nu vill jag inte sitta och skriva att jag kommer få den, men det känns som om den e på G, att vilken dag som helst kommer jag antingen vara tvungen att ringa min mamma eller 112 för åka snabbt in till sjukhuset.

Jag vet inte varför jag sitter och skakar just nu, kan det va för att jag är rädd eller är det för att jag håller på och få feber?
aja, jag får vänta och se..
Aja, nu ska jag ta och sova eftersom jag ska upp tidigt imorrn och göra två intervjuer!
Jag ska nog be en bön om att jag inte ska bli sjuk! att detta är en inbilning....

Sov gott alla där ute!
Kommentarer
Postat av: Nilufer

Krya på dig och vila! <3

2009-10-26 @ 00:03:22
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: jenny

Vad hemskt! Hoppas det inte händer igen!

2009-10-26 @ 00:20:48
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: B.

Hoppas det är lugnt gumman!!

2009-10-26 @ 00:37:30
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Browneyedgirl

Men fy tjeje, jag förstår att det måste vara jobbigt och jag ska hålla mina tummar för att du inte behöver få tillbaka den. Kram så länge

2009-10-26 @ 08:05:23
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl
Postat av: sandra

Men gumman då... stackars!

Hoppas att du inte blir sjuk. Och försök ringa och ställa läkarna till svars, det är ju inte alls kul att behöva vara orolig :-( Dom måste ju kunna hjälpa dig tycker jag.

Krya på dig!

2009-10-26 @ 10:27:03
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/
Postat av: Nanna

Usch! Hur har det gått???

Vad är det för sjukdom du har?



Hoppas att du kan vara med i min tävling o att du blir lite gladare av den!



Kramar!

2009-10-26 @ 19:42:57
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: