Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God morgon - Hi Haters
Follow duvetinte



Blev en hel del snacka om hip hop kände jag igår, men det var meningen.
Det var kul att jag fick positiv reaktion av folk, känns också som om mina hatare har försvunni!
Vadå har ni börjat tycka om mig nu?

Jag sa ju att det inte var något fel på mig utan felet låg hos er.
Förutom att Pussywood och Miss T som jag inte kan stava till Dissa mig i sin blogg var rätt komisk!
Ja jag fick ett gott skratt när dom skrev så.
Men vi har ju en tendens och snacka skit om folk, det ligger något hos oss!!!

Detta var ett tag sen och det har dykt upp andra bloggare som dissat mig, men fan det var ett tag sen.......
Eller är det bara jag som inte har märkt dessa kommentarer?
Hmm, har för mig att jag blev kallad för H*RA för ett tag sen, fick ett rätt trevlig kommentar!

De e därför jag älskar denna låt! hihih

 

somebody call the doctor man
its like them haters out there got a sickness man
they need to be cured


Look, dont hide i see you hata
ima wave high when i greet you hata
ive been dieing to meet you hata
PLEASE dont leave me
i need you hata

Kommentarer
Postat av: B.

TUNGASTE LÅTEN

2009-10-21 @ 12:27:28
URL: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: